fbpx -

Moda na kapelusze powraca HatHat na sezon wiosna-lato 2011| Modowo.pl

HatHat to sklep internetowy oferujący specjalnie wyselekcjonowane nakrycia głowy. HatHat to również, a może przede wszystkim marka kapeluszy dla kobiet – marka, która powstała aby połączyć najświeższe trendy z doskonałą jakością. Kapelusze HatHat są wykonywane w Polsce, ze świetnych materiałów – pilśń, najlepszy filc czy satyna. Kilka perełek w kolekcji jest robionych ręcznie, według tradycyjnych metod wykonawców zawodu modysty. Odpowiedni poziom usztywnienia pozwala na znakomite dopasowanie i układanie nakrycia głowy.Ambasadorem marki HatHat jest Anna Wendzikowska – dziennikarka i aktorka, najlepszy eksportowy wywiadowca w polskich mediach. Sesja z udziałem aktorki prezentuje letnią kolekcję kapeluszy HatHat – debiutanta na rynku dodatków odzieżowych. Zdjęcia zostały wykonane przez Magdalenę i Adama Lewanowiczów – rozchwytywanego w branży małżeństwa fotografów.Fotografie Lewanowiczów mają elegancki klimat z lekką nutką romantycznego stylu vintage. Jej założeniem było przedstawienie kapelusza jako uzupełnienia stylizacji casualowych, miejskich i eleganckich.

Share this Post!

About the Author : HatHat

0 Komentarzy